الجمعة، 28 سبتمبر 2012

حد عنده حل للقضاء على المحسوبيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وامتى ؟؟



رساله  لكل مسئول وصاحب عمل
السلام عليكم يا استاذه الموضوع و ح احاول اختصر فيه يعنى انا زى كتير من الشباب اللى اتظلم من الكوسه والمحسوبيه ف النظام السابق وبحمد الله ع ما انا فيه ولكن السعى مطلوب وعسى الله ان يعوضنا خير ان شاء الله انا وبفضل الله عليا حاصل ع التالى :-
1-بكالوريوس خدمه اجتماعيه بتقدير جيد
2- دبلومه عامه ف التربيه بتقدير جيد جامعةحلوان و
3-حاصل ع دبلومه ف الصحه النفسيه (تمهيدى ماجستير ) بتقدير جيد جامعة عين شمس
4-حاصل على شهاده من مركز الارشاد النفسى جامعه عين شمس
5- شهاده من اكاديمية البحث العلمى بالقاهره
تم نزول مسابقه فوزارة العدل تطلب تخصص علم نفس وخدمه اجتماعيه بجريده الاهرام بتاريخ 9/7 ولكن للاسف تم وضع شرط السن لا يزيد عن 30سنه وانا سنى 33 سنه
المهم انا اعمل الان ف مجال السياحه ف مركب سياحيه بين الاقصر واسوان رئيس قسم الامن وشئون العاملين والحمد لله انى لاقى شغلانه بس ف ايه رائيك ف الموضوع دا يعنى اعمل ايه وانا كان نفسى اشتغل ف المجال دا لدرجة انى رسالة الماجستير حددتها بموضوع (مدى فاعلية مكاتب تسويه النزاع ف محاكم الاسره ) بس لظروف خاصه مكملتش الرساله ف الواحد خلاص علشان عمره عدى التلاتين يروح يشوفلو طلقه زى خيل الحكومه ولا ايه طب تعرفى والله ف حد عندنا ف البلد شغال ف محكمة الاسره عارفه مؤهله ايه دبلوم تجاره بس يا ستى خاله مستشار ف النيابه الاداريه
معلش طولت عليكى
ف ايه رائيك اعمل ايه ؟
ممكن كلامى يوصل لحد ويلغو موضوع السن دا ؟ ممكن يحصل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق